Castrol VECTON Fuel Saver E7 5W-30 20L
ACEA E4, E7; Cummins CES 20077; Deutz DQC III-10; Mack EO-N; MAN M 3277; MB-Approval 228.5; Kategorie oleje MTU 3; RVI RLD-2; Scania LDF-3; Volvo VDS 3
SAE | 5W-30 |
---|---|
Třída viskozity podle SAE | 5W-30 |
Uvolnění výrobce | Cummins 20.077 |
Uvolnění výrobce | Deutz DQC III-10 |
Uvolnění výrobce | Mack EO-N |
Uvolnění výrobce | MAN M 3277 |
Uvolnění výrobce | MB 228.5 |
Uvolnění výrobce | MTU Oil Category 3 |
Uvolnění výrobce | RVI RLD-2 |
Uvolnění výrobce | Scania LDF-3 |
Uvolnění výrobce | Volvo VDS 3 |
Specifikace | ACEA Diesel E4 |
Specifikace | ACEA Diesel E7 |
Olej | Syntetický olej |
Viskozitní třída SAE | 5W-30 |
Typ obalu | Kanystr |
Obsah [litr] | 20 l |
ACEA E4, E7; Cummins CES 20077; Deutz DQC III-10; Mack EO-N; MAN M 3277; MB-Approval 228.5; Kategorie oleje MTU 3; RVI RLD-2; Scania LDF-3; Volvo VDS 3
Nový Castrol Vecton Fuel Saver 5W-30 E7 je syntetický motorový olej formulovaný na bázi unikátní technologie System 5 TechnologyTM, která poskytuje až o 40 % vyšší výkonnost1 moderním evropských naftovým motorům. Na motoru normy Euro 5 poskytuje také úsporu paliva až 1 %2 při evropském jízdní cyklu v porovnání s moderním motorovým olejem viskozity SAE 15W-40.
Castrol Vecton Fuel Saver 5W-30 E7 je speciálně navržen pro zvýšení úspory paliva v široké škále naftových motorů evropských výrobců*. Je rovněž vhodný pro prodloužené servisní intervaly tak, jak je předepisují mnozí evropští výrobci nákladních vozů, včetně Mercedes-Benz, MAN a Volvo.
*není vhodný pro motory Euro 4, 5 a 6, které vyžadují olej typu Low SAPS. Pro tyto aplikace Castrol doporučuje Castrol Vecton Fuel Saver 5W-30 E6/E9.
Castrol Vecton Fuel Saver 5W-30 E7 s unikátní technologií System 5 TechnologyTM se přizpůsobuje neustálým změnám provozních podmínek a pomáhá maximalizovat výkonnost v 5 klíčových oblastech: spotřeba paliva, spotřeba oleje, ochrana po celou dobu výměnného intervalu, životnost součástek motoru a jeho výkon. Dále také:
- Poskytuje úsporu paliva bez kompromisu z hlediska ochrany motoru
- Bojuje proti opotřebení důležitých součástek motoru i s nízkou viskozitou
- Předchází tvorbě úsad na pístu, čímž snižuje spotřebu oleje
- Chrání proti tvorbě kyselých nečistot během provozu motoru