ACEA E4, E7; Cummins CES 20077; Deutz DQC III-10; Mack EO-N; MAN M 3277; MB-Approval 228.5; Kategorie oleje MTU 3; RVI RLD-2; Scania LDF-3; Volvo VDS 3

Katalogové číslo 154C35
Číslo výrobku 154C35, 154C34
Výrobce CASTROL
EAN čísla 4008177083044
Záruka 24 měsíců
4 243 Kčs DPH
3 506,61 Kčbez DPH
SAE 5W-30
Třída viskozity podle SAE 5W-30
Uvolnění výrobce Cummins 20.077
Uvolnění výrobce Deutz DQC III-10
Uvolnění výrobce Mack EO-N
Uvolnění výrobce MAN M 3277
Uvolnění výrobce MB 228.5
Uvolnění výrobce MTU Oil Category 3
Uvolnění výrobce RVI RLD-2
Uvolnění výrobce Scania LDF-3
Uvolnění výrobce Volvo VDS 3
Specifikace ACEA Diesel E4
Specifikace ACEA Diesel E7
Olej Syntetický olej
Viskozitní třída SAE 5W-30
Typ obalu Kanystr
Obsah [litr] 20 l

ACEA E4, E7; Cummins CES 20077; Deutz DQC III-10; Mack EO-N; MAN M 3277; MB-Approval 228.5; Kategorie oleje MTU 3; RVI RLD-2; Scania LDF-3; Volvo VDS 3

Nový Castrol Vecton Fuel Saver 5W-30 E7 je syntetický motorový olej formulovaný na bázi unikátní technologie System 5 TechnologyTM, která poskytuje až o 40 % vyšší výkonnost1 moderním evropských naftovým motorům. Na motoru normy Euro 5 poskytuje také úsporu paliva až 1 %2 při evropském jízdní cyklu v porovnání s moderním motorovým olejem viskozity SAE 15W-40.

Castrol Vecton Fuel Saver 5W-30 E7 je speciálně navržen pro zvýšení úspory paliva v široké škále naftových motorů evropských výrobců*. Je rovněž vhodný pro prodloužené servisní intervaly tak, jak je předepisují mnozí evropští výrobci nákladních vozů, včetně Mercedes-Benz, MAN a Volvo.

*není vhodný pro motory Euro 4, 5 a 6, které vyžadují olej typu Low SAPS. Pro tyto aplikace Castrol doporučuje Castrol Vecton Fuel Saver 5W-30 E6/E9.

Castrol Vecton Fuel Saver 5W-30 E7 s unikátní technologií System 5 TechnologyTM se přizpůsobuje neustálým změnám provozních podmínek a pomáhá maximalizovat výkonnost v 5 klíčových oblastech: spotřeba paliva, spotřeba oleje, ochrana po celou dobu výměnného intervalu, životnost součástek motoru a jeho výkon. Dále také:

- Poskytuje úsporu paliva bez kompromisu z hlediska ochrany motoru
- Bojuje proti opotřebení důležitých součástek motoru i s nízkou viskozitou
- Předchází tvorbě úsad na pístu, čímž snižuje spotřebu oleje
- Chrání proti tvorbě kyselých nečistot během provozu motoru