Unikátní polosyntetický olej s vysokotlakými aditivy pro ochranu převodovky. 
Katalogové číslo 79595
Číslo výrobku 79595
Výrobce MILLERS OILS
Záruka 24 měsíců
1 990 Kčs DPH
1 644,63 Kčbez DPH

Vyvinutý speciálně pro klasické Mini a vozy se společnou olejovou vanou motoru a převodovky.


Olej obsahuje moderní výkonná aditiva a střihu odolné modifikátory viskozity v syntetické i minerální bázi.


Olej Millers Oils CTV 20w50 má zcela unikátní molekulovou strukturu přizpůsobenou specifickému použití ve společné olejové vaně, je extrémně střihu odolný, ale obsahuje také vysokotlaká aditiva pro ochranu převodovky. Aditiva chrání kladky, kuličková i jehlová ložiska v převodovce a poskytují vysokou ochranu shodnou s převodovkovými oleji API GL4.


CTV 20w50 má podobnou stavbu jako olej CSS 20w50 s vysokoteplotní viskozitou na hranici SAE 50, což zaručuje optimální tlak oleje za všech extrémních podmínek. Syntetické složky zajišťují čerpatelnost podobnou olejům třídy 15w, čímž se snižuje tření a zvyšuje výkon bez negativního vlivu na hlavní ložiskové segmenty.


Dochází k výrazné redukci spotřeby oleje a proto je ideální pro vytrvalostní závody.


Nejlepší volba pro závodní nebo laděné motory klasických Mini, Cooper nebo Cooper S.


Rovněž vhodný pro ostatní výkonné aplikace se společnou motorovou vanou včetně motocyklů.


TYPICAL CHARACTERISTICS:


SAE Viscosity Grade ... 20w50

Specific Gravity @ 15°C ... 0.885

Kinematic Viscosity @ 100°C ... 21.0cSt

Kinematic Viscosity @ 40°C ... 170cSt

Viscosity Index ... 146

Pour Point °C ... -15

Flashpoint °C ... 215

Cold Crank Viscosity @ 15°C ... 9, 500cP


UPOZORNĚNÍ!


Běžné vícerozsahové oleje jsou pro aplikace se společnou olejovou náplní zcela nevhodné! Standardní vícerozsahový olej obsahuje molekuly polymerů uspořádané v řetězcích, které se při zahřátí oleje prodlužují, aby se udržela optimální viskozita oleje. Tyto dlouhé řetězce, které se tvoří v běžném oleji jsou však ve společné olejové vaně rozbíjeny převodovým ústrojím, čímž ztrácí svou expanzní schopnost. To vede k tomu, že viskozita ve spodní části motoru je daleko řidší (a to i po výměně oleje) než v části horní. Se stoupající kilometráží je tak běžný olej stále řidší, řazení je obtížnější a motor hlučnější. Rovněž může dojít i k požkození mechanických součástí.