Katalogové číslo 02379410
Číslo výrobku SCS237941, 02379410
Výrobce SONAX
EAN čísla 4064700237940, 4064700236943
Záruka 24 měsíců
3 257 Kčs DPH
2 691,74 Kčbez DPH
Hmotnost [kg] 0,528 kg
Množství 8
Typ obalu nádoba

Kompletní sada pro keramické dlouhodobé tmelení laku. Barva potažená CC Evo nabízí nové vlastnosti, jako je výrazně zlepšená hydrofobnost (perlení, odlučování vody), zvýšená chemická odolnost a zlepšená odolnost vůči UV záření. Nátěr tak chrání před škodlivými biologickými vlivy, jako jsou nečistoty hmyzu, ptačí trus a skvrny pryskyřice stromů. Velmi důležitou funkcí, kterou keramický povlak laku dodává, je ochrana proti opětovnému zašpinění a určitý samočisticí efekt. V konečném důsledku je to opticky dokonalý dojem, který zanechává sytě barevný lak s vysokým leskem po odborném nanesení.

Po vyleštění laku se PREPARE ultrajemně nastříká do mikrovláknové utěrky jako základní čistič, lak se jím setře a připraví k nátěru. CC Evo se poté aplikuje ve dvou fázích.
V prvním kroku utěsnění se BASECOAT Evo nanáší tence na dílčí plochy pomocí aplikační houby. Po krátké době zaschnutí se přebytečný produkt setře ultrajemným hadříkem z mikrovlákna a následně se ošetří nová část povrchu.
Po čekací době 1 hodiny se ve druhém kroku nanese GLOSSCOAT Evo tence pomocí nové aplikační houbičky. Doba odvětrání by měla být několik minut až 10 minut. Poté se přebytečný produkt odstraní ultrajemným hadříkem z mikrovlákna. Pokud přípravek na velkých vozidlech začne v houbě tvrdnout, je třeba použít novou aplikační houbu. Kompletně ošetřené vozidlo musí stát v suchu minimálně 4 hodiny a nesmí během této doby zmoknout. Optimální by bylo nechat vozidlo přes noc v místnosti. První mytí vozidla může proběhnout nejdříve po 1 týdnu.

PROČ JE ÚDRŽBA SMYSLOVÁ A NUTNÁ PO NÁTĚRU VOZIDLA?
I přes ochrannou vrstvu je lakované vozidlo stále vystaveno vlivům prostředí, jako je hmyz, dehet, rez nebo míza ze stromů, které se snaží usadit na laku. Také ne všechny povrchy vozidel jsou vystaveny stejné zátěži, takže má smysl používat ošetřující prostředky v určitých intervalech hned od začátku.

JAK A S JAKÝMI VÝROBKY UDRŽUJI ZAPELENĚNÉ VOZIDLO?
Obvyklé mytí vozidla by mělo být ideálně prováděno ručně šamponem PROFILINE reload. Alternativně je vhodný pH-neutrální lesk šampon nebo pro mytí pěnou PROFILINE Actifoam. Pokud je použito posledně jmenované, doporučuje se použít PROFILINE Spray+Seal po každém třetím mytí nebo PROFILINE Polymernetshield každých šest měsíců, aby se perly udržely na nejvyšší úrovni.

CO MÁM DĚLAT V PŘÍPADĚ EXTRÉMNÍHO ZNEČIŠTĚNÍ?
Na extrémně odolné nečistoty existují speciální čističe, jako je odstraňovač stromové mízy nebo odstraňovač dehtu. Při odstraňování uvolněných zbytků nečistot leštícím rounem je důležité co nejméně mechanicky třít. Použití (alkalických) odstraňovačů hmyzu zvláště silně zatěžuje povlak na přední části vozidla, takže v těchto místech může být nutné opětovné utěsnění v závislosti na četnosti používání. Co absolutně nesmím dělat? Po nátěru se vozidlo nesmí leštit ani přijít do styku s vysoce alkalickými čisticími prostředky, jako jsou ty, které se používají pro předmytí v myčkách aut. To vede k urychlené degradaci keramických vrstev.